Guide Hub

Velkommen til Guide Hub!

Guide Hub er den centraliserede placering for alle de officielle guider, som en forfatter kan have brug for for at navigere og bidrage til webstedet, såvel som de regler, som alle medlemmer af SCP-Wiki-fællesskabet er enige om at følge.

Påkrævet læsning

Disse sider har information om det vigtigste grundlæggende ved webstedet og dets fællesskab.

For alle fællesskabsmedlemmer:

  • Siteregler: Du forventes at kende og forstå reglerne for wikien. At være uvidende om en regel undskylder dig ikke, hvis du bryder den.
  • FAQ: Ofte stillede spørgsmål og svar om SCP-universets forudsætning, hvordan webstedet/wikien fungerer, og hvordan man interagerer med fællesskabet.

For alle webstedsforfattere:

  • Hvordan man skriver en SCP: Dækker konceptudvikling, indeslutningsprocedurer, klinisk tone, hvordan man skriver humanoider, kodeformatering og mere. Grundlæggende kodningsskabeloner er her. Læs dette før du skriver din første artikel.
  • Sådan sender du din kunst til SCP Wiki: Dækker billedhosting, grundlæggende CSS-formatering, tilpasning og udstationering af dit helt eget kunstneriske indhold til webstedet. Læs dette, før du opretter kunstner- eller kunstsider.
  • Greenlight-politikken: En forklaring af Greenlight-forumpolitikken. Læs dette, hvis du ønsker at få idé eller udkast til kritik, ikke ved hvad Greenlight-politikken er, eller ønsker at få Greenlights.
Medmindre andet er angivet, er indholdet af denne side licenseret under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License